nazwa dokumentu: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w UGiM w Witkowie - stanowisko ds. sekretariatu

 

Nabór na wolne stanowisko urzÄ™dnicze w UrzÄ™dzie Gminy i Miasta w Witkowie

 

Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo ogÅ‚asza nabór na wolne stanowisko urzÄ™dnicze w UrzÄ™dzie Gminy i Miasta w Witkowie Stanowisko ds. sekretariatu (umowa o pracÄ™ w wymiarze peÅ‚nego etatu).

 

Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie peÅ‚nej zdolnoÅ›ci do czynnoÅ›ci prawnych oraz korzystanie z peÅ‚ni praw publicznych,
  • niekaralność za przestÄ™pstwa Å›cigane z oskarżenia publicznego lub umyÅ›lne przestÄ™pstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalajÄ…cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  • wyksztaÅ‚cenie wyższe magisterskie preferowane administracja, dziennikarstwo, komunikacja spoÅ‚eczna i zarzÄ…dzanie.
  • posiadanie minimum 5 letniego stażu pracy na podobnym stanowisku,
  • zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadaÅ„, umiejÄ™tność dobrej samoorganizacji pracy, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,
  • wysoka kultura osobista, umiejÄ™tność redagowania pism, logicznego myÅ›lenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres,
  • biegÅ‚a znajomość obsÅ‚ugi komputera, biegÅ‚a znajomość oprogramowania biurowego typu Microsoft Office i korzystania z Internetu,
  • biegÅ‚a znajomość jÄ™zyka niemieckiego lub angielskiego,
  • znajomość ustaw: o samorzÄ…dzie gminnym, o pracownikach samorzÄ…dowych, o dostÄ™pie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks postÄ™powania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna, prawo prasowe,

Wymagania dodatkowe:

  • komunikatywność,
  • umiejÄ™tność pracy w zespole,
  • umiejÄ™tność wykorzystania social media
  • umiejÄ™tność organizowania pracy wÅ‚asnej,
  • kreatywność,
  • obowiÄ…zkowość,
  • dyspozycyjność.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, terminowoÅ›ci spotkaÅ„, komunikacji wewnÄ™trznej i zewnÄ™trznej oraz przepÅ‚ywu informacji,
  • przyjmowanie rozmów telefonicznych do Burmistrza i zastÄ™pcy Burmistrza, rejestrowanie i przekazywanie do podpisu lub dekretacji Burmistrza korespondencji wewnÄ™trznej i zewnÄ™trznej,
  • przekazywanie do merytorycznych referatów i stanowisk podpisanej i zadekretowanej korespondencji,
  • organizowanie kontaktów Burmistrza z interesantami i w razie potrzeby kierowanie ich do osób merytorycznie odpowiedzialnych za dane sprawy,
  • prowadzenie terminarza Burmistrza i zastÄ™pcy Burmistrza – spotkaÅ„, szkoleÅ„, konferencji oraz innych wydarzeÅ„,
  • koordynowanie spotkaÅ„ z udziaÅ‚em kierownictwa i pracowników UrzÄ™du, dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, interesantów, obsÅ‚uga recepcyjna i techniczna zaproszonych goÅ›ci,
  • przygotowanie obecnoÅ›ci Burmistrza na uroczystoÅ›ciach, spotkaniach, i innych wydarzeniach,
  • ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdziaÅ‚ i rozliczanie korespondencji i przesyÅ‚ek dostarczanych do UrzÄ™du w tym faktur,
  • zabezpieczanie pieczÄ™ci urzÄ™dowych,
  • zabezpieczanie zapasowych kluczy do wszystkich pomieszczeÅ„ UrzÄ™du,
  • prowadzenie ewidencji nabywanych publikacji fachowych niezbÄ™dnych w pracy pracowników UrzÄ™du,
  • aktualizacja podrÄ™cznych materiaÅ‚ów informacyjno-adresowych,
  • prowadzenie rejestru wyjazdów i wyjść sÅ‚użbowych pracowników urzÄ™du,
  • wykonywanie budżetu w zakresie spraw objÄ™tych zakresem czynnoÅ›ci.
  • potwierdzanie wykonania pracy, opis wydatków, sprawdzanie faktur pod wzglÄ™dem merytorycznym w zakresie kompetencji,
  • ksztaÅ‚towanie wizerunku gminy w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych,
  • promocja gminy, w tym przygotowywanie propozycji materiaÅ‚ów promujÄ…cych gminÄ™,
  • organizacja oraz udziaÅ‚ w imprezach artystycznych, kulturalnych i rozrywkowych promujÄ…cych gminÄ™ w Å›rodowisku lokalnym, jak i poza gminÄ…,
  • udziaÅ‚ w organizacji konkursów, wystaw, spotkaÅ„, konferencji realizowanych przez gminÄ™,
  • Å›cisÅ‚a wspóÅ‚praca z jednostkami organizacyjnymi, placówkami oÅ›wiatowymi, instytucjami kultury,
  • tworzenie i prowadzenie kanaÅ‚ów komunikacji z mieszkaÅ„cami przy wykorzystaniu mediów elektronicznych,
  • udziaÅ‚ w kontaktach z miastami partnerskimi gminy,
  • zamawianie wybranych usÅ‚ug i produktów marketingowo-promocyjnych, utrzymywanie kontaktów z dostawcami usÅ‚ug, wyszukiwanie najciekawszych i opÅ‚acalnych ofert,

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny z uzasadnieniem przystÄ…pienia do naboru,
  • kwestionariusz osobowy (wedÅ‚ug zaÅ‚Ä…czonego wzoru),
  • CV z informacjami o wyksztaÅ‚ceniu i opisem dotychczasowego przebiegu zatrudnienia,
  • kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych posiadane wyksztaÅ‚cenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie Å›wiadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia,
  • pisemne oÅ›wiadczenie o niekaralnoÅ›ci za przestÄ™pstwa popeÅ‚nione umyÅ›lnie, Å›cigane z oskarżenia publicznego lub umyÅ›lne przestÄ™pstwa skarbowe,
  • pisemne oÅ›wiadczenie o peÅ‚nej zdolnoÅ›ci do czynnoÅ›ci prawnych, korzystania z peÅ‚ni praw publicznych,
  • pisemne oÅ›wiadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  • certyfikaty potwierdzajÄ…ce znajomość jÄ™zyka niemieckiego lub angielskiego,
  • oÅ›wiadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawÄ… o ochronie danych osobowych,
  • kopia dokumentu potwierdzajÄ…cego niepeÅ‚nosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osoba niepeÅ‚nosprawnÄ…,
  • prawo jazdy kat. B,
  • klauzula informacyjna dotyczÄ…ca pozyskiwania danych osobowych (wedÅ‚ug zaÅ‚Ä…czonego wzoru),

List motywacyjny, CV kwestionariusz osobowy oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Miejsce wykonywania pracy – UrzÄ…d Gminy i Miasta Witkowo, ul. GnieźnieÅ„ska 1, budynek piÄ™trowy bez windy.
Praca przy komputerze powyżej czterech godzin dziennie.
W kwietniu 2020 r. (miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym upublicznienie ogÅ‚oszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej osób niepeÅ‚nosprawnych, wynosiÅ‚ 1,16.

Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:

UrzÄ…d Gminy i Miasta w Witkowie ul. GnieźnieÅ„ska 1, 62-230 Witkowo lub skÅ‚adać osobiÅ›cie w Sekretariacie UrzÄ™du Gminy i Miasta (pokój nr 21) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 maja 2020r. do godz. 1400 w zamkniÄ™tej kopercie z nastÄ™pujÄ…cÄ… adnotacjÄ…: „Nabór na wolne stanowisko urzÄ™dnicze ds. sekretariatu” (za datÄ™ dorÄ™czenia dokumentu przyjmuje siÄ™ datÄ™ ich wpÅ‚ywu do UrzÄ™du).

Dokumenty, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. OsobÄ… upoważnionÄ… do bezpoÅ›redniego kontaktu z kandydatami jest Pan Marek Wiatrowski ZastÄ™pca Burmistrza Gminy i Miasta Witkowo tel. 61 4778 194.

Kandydaci, którzy speÅ‚niajÄ… wymagania formalne okreÅ›lone w ogÅ‚oszeniu oraz zakwalifikujÄ… siÄ™ do dalszego postÄ™powania zostanÄ… telefonicznie poinformowani i zaproszeni na rozmowÄ™ kwalifikacyjnÄ….

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.witkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

 

Witkowo, dnia 14.05.2020 r.

Burmistrz Gminy i Miasta

/-/ Marian Gadziński

 

 
informacje wprowadziÅ‚:Tomasz Pluciñski
informacje wytworzyÅ‚:Tomasz Pluciñski
data dodania: 14 Maja 2020
data modyfikacji: /
data wyworzenia: Tomasz Pluciñski / 14 Maja 2020